Antwerp Fashion Festival: Launch Party

Het ontbrak me de vorige week wat aan tijd voor nieuwe posts. Er stond namelijk heel wat op mijn planning.
Gisterenavond trok ik bijvoorbeeld naar de Launch Party van het Antwerp Fashion Festival dat doorgaat op 13 en 14 september in het centrum van Antwerpen. Het AFF magazine werd er in primeur voorgesteld en er was ook heel wat ruimte voor party time :-) Ook de mensen achter HOW IT FITS waren er voor een Best Dressed Contest. Eens er kan gestemd worden voor de beste outfit, zullen jullie zeker een oproep van me zien verschijnen. In afwachting toch al enkele shots van mijn outfit gisteren:





Top, skirt & blazer: H&M
Belt: bought in Bali
Shoes: La Pomme de Loveley (zie ook mijn post hierover)
Bracelets: Pieces
Watch: Guess

Tijdens Antwerp Fashion Festival zal er heel wat te beleven zijn. Een greep uit het programma: late-night shopping op vrijdag, enkele pop-up stores, een fashion parade, heel wat leuke workshops rond styling en make-up, ... Het festival wordt afgesloten met een fashion movie night en uiteraard ... een afterparty. Uiteraard mogen jullie achteraf een uitgebreid verslag van me verwachten! Ben zelf al superbenieuwd!

Unknown

Account Executive in marketing and advertising - Social Media Consultant - Color and Style Consultant | Interested in: fashion marketing, new trends, must haves and must visits in fashion | Addicted to: shoes - fashion magazines - the social media apps on my phone - discovering new places in the world - a lovely dinner in the weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten